Factura electrònica
Amb l’entrada en vigor a partir del 15 de gener de 2015 de la factura electrònica, Llei 25/2013, de 17 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic i Ordre HAP/1074/2014, de 24 de juny, que regula les condicions tècniques i funcionals que haurà de reunir el Punt General d’Entrada de Factures Electròniques.
Per accedir a la bústia de factures del Consell Comarcal del Moianès podeu clicar sobre la imatge.
També podeu consultar el Manual d'usuari de la bústia de lliurament .
L'Ajuntament posa a disposició de les empreses el servei de facturació electrònica, donant compliment a la Llei 25/2013 d'Impuls de la Factura Electrònica i Creació del Registre Comptable de Factures al Sector Públic.
Podeu accedir-hi mitjançant la plataforma E-FACT, que posa a disposició de les administracions públiques catalanes i dels seus proveïdors sistemes d'emissió, recepció i intercanvi de factures electròniques.
Beneficis per a les empreses:
- Intercanvi de la informació sense error entre l’Administració i proveïdors (les dades originals arriben a destí per mitjans electrònics sense cap tipus d’entrada manual).
- Registre d’entrada de les factures electròniques per part de les administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament, així com la reducció dels temps de tramitació.
- Com a proveïdors disposareu de totes les garanties en la recepció i registre de les factures i podreu agilitzar l’inici de còmput dels terminis de cobrament.
- Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic enlloc de la factura en paper.