Reclamació o denúncia de consum

Permet a qualsevol ciutadà fer una reclamació / denúncia de consum a l'Agència Catalana del Consum mitjançant els serveis de l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) que ofereix el Consell Comarcal.

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona

Cal aportar:

  • Documents rellevants relacionats amb la denúncia o reclamació efectuada (factures, tiquets, pressupostos, contractes, etc..), i també les proves que es puguin aportar (informes pericials, fotos, garanties, publicitat,...)

    Podeu adjuntar la documentació en format digital en el mateix tràmit, o via fax o correu ordinari a l'adreça de l'OCIC, mitjançant còpies de la documentació original abans de 10 dies, a començar a comptar des de l'endemà en que es tramita el tràmit telemàticament.

    Si realitzeu l'enviament de la documentació adjunta per fax o correu ordinari, cal que envieu les vostres dades personals i el número de registre d'entrada de la vostra reclamació / denúncia que apareix al rebut de la sol•liciutd telemàtica. També ho podeu fer fent-nos arribar la còpia de la sol•licitud registrada telemàticament.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A les oficines del Consell Comarcal del Moianès

Darrera actualització: 01.03.2019 | 20:49