2.2. Quines eines s’ofereixen per a la participació ciutadana?

2.2. Quines eines s’ofereixen per a la participació ciutadana?

Indicador 43. S’ofereix al web un servei de promoció d'actes, activitats, accions a l'entorn de la participació ciutadana ? (Accions a l'entorn de la participació ciutadana) / (Ens de participació ciutadana estables) / (Reglament de participació ciutadana)

Indicador 44. S’ofereixen al web els resultats de l'execució d'aquest servei sobre la particiació ciutadana? (Accions a l'entorn de la participació ciutadana) / (Resultats) / (Consell Comarcal de la Gent Gran)

Indicador 45. S’ofereix al web la Carta de serveis i els compromisos adquirits? (+)

Indicador 46. Es proporcionen al web instruments per presentar queixes, felicitacions o suggeriments sobre el fucionament de la institució? (+)

Indicador 47. Es proporcionen al web els resultats de la gestió de les queixes o suggeriments presentades? (+)

Indicador 48. Es facilita el dret d'accés a la informació pública? (+)

Indicador 49. S'informa periòdicament de totes les peticions rebudes i les resolucions emeses de les sol·licituds de dret d'accés? (+)

Darrera actualització: 09.03.2024 | 10:37
Darrera actualització: 09.03.2024 | 10:37